دانلود ترجمه مقاله دریچه گاز الكترونیكی دو حالته برای كمک به سیستم

با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان ترجمه مقاله دریچه گاز الكترونیكی دو حالته برای كمک به سیستم هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
سیستم کمکی راننده ,ACC ,کنترل دریچه گاز ,سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت

دریچه گاز الكترونیكی دو حالته برای كمک به سیستم

Double-Mode Vehicular Electronic Throttle for Driver Assistance Systems

چكیده :

به طور معمول سیستم دریچه گاز الكترونیكی برای تحقیق و توسعه در سیستم خودرو ها با راننده كمكی مانند ACC مورد استفاده قرار می گیرد كه ممكن است با سیستم دریچه گاز اصلی خودرو در چالش بوده و مشكلاتی را در كنترل سوئیچACC و راننده به وجود بیاورد . به منظور غلبه بر معایب فوق این مقاله به طراحی كنترل و آزمایش سیستم دریچه گاز الكترونیكی دو حالته (DMET) پرداخته است . كه می تواند به طور همزمان توسط ACC و راننده عمل كنند .ابتدا براساس سیستم موجود دریچه گاز الكترونیكی با ساختار DMET طراحی می شود سپس با تمرکز بر زمان تاخیر ازDMET پیش بینی افزایشی تطبیقی براساس شناسایی تابع انتقال انجام می شود كه در سیستم عملكرد پویا قرار دارد . علاوه بر این به منظور دستیابی به سوئیچ های بدون شکل بین حالت کنترل ACC و راننده یک محدوده كنترل معرفی می شود . در نهایت عملكرد سیستم در رد یابی زاویه دریچه گاز در ACC و سوئیچینگ بین دو حالت کار توسط مجموعه ای از آز مایش ها می شود .

کلمات کلیدی : سیستم کمکی راننده – ACC – کنترل دریچه گاز – سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت

1 – مقدمه :

به عنوان بخشی از سیستم کمک راننده سیستم کنترل تطبیقی (ACC) با هدف بهبود سطح ترافیک جریان رانندگی ایمن و کمک به راننده ارائه شده و توجه خودروساز ها و مؤسسات تحقیقاتی در سراسر جهان را به خود جلب نمود . به منظور تحقق بخشیدن به کنترل از راه دور و درونی باید ACC قادر به تنظیم گشتاور موتور و فشار ترمز به طور خودکار باشد . برای ارضای نیاز های اتوماتیک گشتاور موتور موضوع کلیدی این است که توسعه الکترونیکی دستگاه کنترل دریچه گاز بتواند به طور مستقل عمل کند . به طور کلی دو روش برای رسیدن به هدف فوق وجود دارد . یکی در خودرو براساس سیستم دریچه گاز برقی است . تولید کننده خودرو و با تغییر در برنامه ECU موتور به این هدف می رسد . اما کنترل تغییرات موتور ممکن است مزاحمت هایی را در شرایط عملیاتی موتور به وجود آورده و خواستار حجم بزرگی از کار برای بهبود باشد . علاوه بر این آن برای بسیاری ازمؤسسات تحقیقاتی خودرو قابل استفاده نیست . چرا که به دلیل وجود برنامه ی ECU موتور پیش ساخته امکان بازنگری در آن وجود ندارد . دیگری این است که برای اضافه کردن یک محرک موتور به سوپاپ دریچه گاز نیاز است . زاویه دریچه گاز می تواند به صورت خودکار توسط موتور به طور اضافی تنظیم شود . اما مکمل همیشه محرک اولیه در دستگاه در تضاد بوده و سوئیچ بین دو صفحه همیشه نا مطلوب است . علاوه بر این وجه مناسب مکمل نیز یک مشکل می باشد . در این مطالعه طراحی کنترل آزمایش دریچه گاز الکترونیکی دو حالته (DNET) ارائه شده است . سیستم DNET می تواند توسط ACC و راننده به طور همزمان طراحی می شود که این طراحی براساس دریچه گاز الکترونیکی اولیه ماشین است . این کار می تواند با توجه به کنترل های مختلف تغییر کند . سپس به منظور از بین بردن تاخیر زمانی در سیستم تابع انتقال کنترل شده و سپس افزایش تطبیقی شناسایی شده و پیش بینی کنترل PID طراحی می شود . برای رسیدن به سوئیچ بدون مشکل بین حالت کنتذل ACC و حالت عامل راننده محدودیتی برای منطقه در استفاده برای کنترل PID توصیه می شود . در نهایت مجموعه ای از آزمایش ها با استفاده از وسیله نقلیه مورد آزمون به اجرا آمده و اعتبار عملکرد وجه غالب در سیستم پیشنهادی DMET به دست می آید .

مطالب دیگر:
📝مقاله در مورد حسابرسی و حسابداری📝مقاله در مورد حسابرسی و کاربرد آن📝مقاله درمورد خبر در اصول روابط عمومی📝مقاله درمورد خلاصه ای از عملكرد مهندسین در سالن دستگاه اداره مخابرات📝تحقیق درباره کاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد📝مقاله درمورد کارگاه تهویه مطبوع📝تحقیق درباره کمانش📝گزارش كار درباره آزمایشگاه تكنولوژی بتن📝مقاله درمورد راهنمای اندازه گیری شاخص های بهره ور📝مقاله در مورد شرکت ایران خودرو دیزل📝تحقیق درباره كانی‌های ثانوی (رس‌ها)📝مقاله درمورد شرکت مارلیک سان📝مقاله درباره لودر كاترپیلار چگونه مؤثرتر و سودمندتر كار می‎كند📝مقاله درمورد چگونگی روش شش سیگما📝مقاله درمورد شغل حسابداری📝بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران📝بررسی جایگاه و نقش حقوق بشر دوستانه در اسلام و اسناد بین المللی📝مقایسه رضایت زنانشویی بین زنان شاغل و خانه دار📝تکنولوژی کابل📝دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی(دامنه فعالیت و کاربردهای آن)📝دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و کسب مزیت رقابتی📝دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش📝دانلود پاورپوینت مفاهیم اطلاعات📝تحقیق درباره مبدل های حرارتی نیروگاهی و تأسیسات حرارتی برودتی📝مقاله ترجمه شده رضایتمندی استفاده کنندگان هزینه یابی برمبنای فعالیت و نوع سیستم به همراه مقاله اصلی